wtorek, 29 marca 2016

#8 Makijaż w 5 min



Cześć Kochani :)
Czy zdarza Wam się czasami, że zapomnicie włączyć wieczorem budzik i rano macie tylko chwilę,  doslownie 5 minut zeby sie przygotowac do pracy??? Bo u mnie czasami tak się zdarzy. Dlatego przychodzę do Was dzisiaj z moją propozycją szybkiego makijażu do pracy. Uprzedzam, że w takim makijażu ograniczam ilość pędzli i produktów :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć jeśli macie chwilkę czasu :))




Użyte kosmetyki:



1. Zaczynam od makijażu twarzy. Nakladam mój ulubiony podklad pędzelkiem typu flap top z Hakuro


2. Pudruje twarz pudrem bambusowym z Paese duzym pedzlem do pudru Deni Carte :)


3. Konturuję twarz przy pomocy skośnego pędzla Sunshide Minerals i pudrem bronzującym z KOBO


4. Na policzki nakładam róż z Wibo tym samym pędzlem co nakładałam bronzer


5. Na szczyty kości policzkowych pędzlem języczkowym nakładam rozświetlacz


6. Na całą powiekę ruchomą nakładam jasny cień z palety Zoeva Cocoa Blend 


7. Załamanie modeluję jasnym carmelowym cieniem i rozcieram do góry


8. Maluję rzęsy podkręcającym i wydłużającym tuszem


9. Usta wypełniam fioletowo-brązową pomadką z Essence


10. I gotowe :) Jestem gotowa do pracy w 5 min :)








A jak wygląda Wasz makijaż gdy macie na jego wykonanie bardzo mało czasu?:) Chętnie się dowiem jakie kosmetyki są obowiązkowe na Waszych twarzach :)


Trzymajcie się:) 

Ewelina<3

5 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka