poniedziałek, 21 marca 2016

#2 Pastelove- I Dzień Wiosny

Cześć Kochani :)
21.03- Kalendarzowa wiosna ! :) Nareszcie!! :)
Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam tą porę roku. Wszystko po mału staje się kolorowe, żywe i aż chce się żyć. Świergot ptaków rano to miód na moje uszy. Do tego wielkimi krokami zbliża się sezon ślubny, co również bardzo mnie cieszy :) 
Natchniona nadchodzącą wiosną postanowiłam stworzyć moją interpretacje wiosny. :) 
To jest pierwsza propozycja takiego makijażu, w którym oczywiście będą królowały kolory :) 
Tym razem postawiłam na róż, odcienie błękitu i fioletu :) 
Postanowiłam, że wykonam taki makijaż krok po kroku i podam Wam liste użytych produktów, abyście mogły go bez problemu odtworzyć.

Ale koniec tego gadania, czas przejść do dzieła. 
Na końcu umieszczę listę produktów, których użyłam do stworzenia tego makijażu. 






- Zmatowiłam łuk brwiowy beżowym cieniem z Palety  ZOEVA Cocoa Blend o nazwie- bitter start
- Załamanie delikatnie podkreśliłam lekko brązowym cieniem z Palety TOO FACED Chocolate Bar o nazwie- salted caramel





- W wewnętrznym kąciku nałożyłam połyskujący cień z palety Cocoa blend - warm notes





- na środek powieki nakładam kobaltowy cień z palety Makeup Revolution- Ultimate Colour Chaos Palette i blenduje





- kolejny cień z tej palety intensywny ciemny fiolet i rozcieram delikatnie do góry




- W wewnętrznym kąciku na duraline nakładam sypki cień z firmy Inglot o nr 111.





- na środek powieki nakładam kolejny pyłek tym razem o nr 114. 




 -  Na dolnej powiece czarną kredką z Sephory, rozcieram fioletem i brązem, w wewnętrznym kąciku ląduje beżowy cień bitter start.
Wzdłuż lini rzęs maluję cieńką kreskę eyelinerem z Wibo- Deep Black




- Na koniec tuszuję rzęsy maskarą od firmy MUSE- Erato, doklejam na klej DUO sztuczne rzęsy od firmy Ardell, model Demi Whispis






 I GOTOWE



Lista użytych kosmetyków:
OCZY:
  • baza pod cienie- wygładzająca i utrwalająca z KOBO
  • cienie: ZOEVA Cocoa Blend: bitter start, warm notes
  • cienie:  TOO FACED Chocolate Bar: salted caramel
  • cienie: MAKEUP REVOLUTION Ultimate Colour Chaos Palette
  • pyłek z Inglota nr 111, 114
  • czarna kredka: Sephora
  • eyeliner: Wibo Deep Black 
  • tusz do rzęs: MUSE Erato 
TWARZ:
  • podkład: Maybelline Affinitone 03 light sand beige
  • puder: Paese Puder bambusowy z jedwabiem 
  • bronzer: KOBO 311 nubian desert
  • róż: FM Group: American Pink
  • rozświetlacz: The Balm- Mery Louminazer   
 USTA: 
  • konturówka: Inglot 61
  • błyszczyk: Eveline 3D Silk Effekt- 262


Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba makijaż, jak również propozycje jakie makijaże chcecie zobaczyć :) czekam na Wasze opinie :)

10 komentarzy :

  1. O matko ! Masz talent ! Gdybym tylko umiała tworzyć takie cuda ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi Kochana, że to nic trudnego :) trochę cierpliwości, serca i gotowe :)

      Usuń
  2. WoW! W życiu bym tak perfekcyjnie nie zrobiła :O
    Obserwuje :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochanaaa :** juz niedlugo noowe makijaze :*

      Usuń
  3. jeju cudowny makijaz <3 używam tego samego podkladu <3

    www.wooho11.blogspot.com - zapraszam :) jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) odwdzięczam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze Ci sie podobaaa :))

      Blog oczywiscie zaoobserwowalam :) mam nadzieje ze Ty rowniez zaobserwujesz moj :)

      Usuń
  4. piękny makijaż i wygląd bloga <3 oczywiście obserwuję:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż *-*
    Obserwuję :*
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważny dobór kolorów, mnie brak talentu i odwagi hihi Również obserwuje ( co do Twojej obserwacji, mam prośbę, abyś dołączyła do grona obserwatorów na globu, nie przez google+) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka