czwartek, 14 kwietnia 2016

#20 Promocja w Rossmanie -49% - Wishlista, daty i kilka rad

Cześć Kochani :) 

Jak wiecie, bądź nie wiecie niedługo w Rossmannie zacznie się kolejna fala promocji -49%. Tym razem nie zamierzam odpuścić i postanowiłam, że sporządzę listę produktów, które spróbuję upolować o prawie 50% taniej. Znając życie i mnie to albo połowy nie będzie, albo kupię to czego na liście nie zapisałam. Ostatnią promocję opuściłam ale teraz będzie inaczej. Na pewno regularnie będę aktualizowała to co udało mi się zdobyć , ale o tym później. Teraz skupię się na tym co bym chciała mieć :)

Napewno znacie termin promocji, ale dla przypomnienia napiszę je jeszcze raz :)
  • 20 kwietnia- produkty do makijażu twarzy- podkłady, pudry, korektory, bronzery, rozświetlacz, bazy pod makijaż
  • 26 kwietnia- produkty do makijażu oczu i brwi- cienie, eyelinery, kredki, produkty do brwi, bazy pod cienie
  • 4 maja- produkty do ust i paznokci- szminki, błyszczyki, konturówki, lakiery i odżywki do paznokci


1. Bourjois- Healthy mix- o tym produkcie już chyba w internecie krążą legendy, jednakże nigdy nie miałam okazji, aby go przetestować. Słyszałam, że na buzi działa cuda, więc chętnie się o tym przekonam. 

2. Bourjois- Rouge Edittion Velvet- kolejny ponadczasowy kosmetyk, który swoimi kolorami, trwałością i jakością skradł serca wielu dziewczynom. Należę do grona tych kobiet. Mam kilka odcieni i  muszę mieć kolejne :)

3. Lovely- Silver highliter- w swojej kolekcji mam dość sporo rozświetlaczy, ale jak to mowi wiele dziewczyn błysku nigdy dość. Nie miałam tego produktu i chętnie się z nim zmierzę. Ciekawa jestem czy się polubimy.













4. Lovely- Curling Pimp Up- to jest tusz mocarz. Uwielbiam go, nie zdołam zliczyć ile opakowań tego tuszu już zużyłam, ale wiem że będą kolejne. Bardzo tani produkt, który robi fantastyczną robotę. Nie będę się nad nim rozwodzić, bo napewno każdy go doskonale zna.













5. Wibo- Neutral Eyeshadows Pallete- Tej pozycji jestem najbardziej ciekawa, paleta, która
ponoć jest fantastyczna a kosztuje grosze. Bardzo mnie intryguje dlatego muszę ją mieć.






 6. Loreal- Volum Million Lashes- Tusz zachwalany przez wiele osób. W cenie regularniej dość drogi, dlatego też chętnie sprawdzę czy jest taki fantastyczny za trochę mniejsze pieniądze.









Kilka wskazówek:
1. Kochane sporządźcie sobie liste zakupów- szybciej wyjdziecie ze sklepu
2. Nie kupujcie wszystkiego jak leci, przemyślcie swoje potrzeby
3. Nie otwierajcie nowych opakowań, od tego są testery, żeby sprawdzać kolory
4. Bawcie się dobrze i z głową.


Myślę,że tych produktów nikomu nie trzeba przedstawiać. Są to kosmetyki, które miałam, albo słyszałam o nich same dobre rzeczy :) Mam nadzieję, że wszystko co sobie zapisałam uda mi się zdobyć.

A Wy co planujecie kupić?:) Może podpowiecie mi w co jeszcze warto się zaopatrzyć, tak aby nie przepłacić gdy jest ten produkt w cenie regularnej. Czekam na Wasze odpowiedzi na dole :)

Trzymajcie się:)

Ewelina <3 

42 komentarze :

  1. Beautiful wishlist, the eye shadow palette looks gorgeous. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chyba zrobię taką listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tym razem jednak na nic się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koochana trzeba korzystac skoro taniej:) chyba ze juz wszytsko masz co potrzebujesz :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Daj znać co upolowałas :)) chętnie popatrze :)

      Usuń
  5. Awesome products :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. musze wypróbować tą maskarę do oczu żółtą. A co do samej promocji to sie ciesze, bo własnie skończył mi sie podkładi upoluję go taniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę maskare polecam z calego serca :) juz kolejne opakowanie wykorzystane :) mimo, że ciagle testuje nowosci to zawsze z checia do niej wracam :)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie zarówno rozświetlacz jak i tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem w trakcie tworzenia zakupów na promocję :) Bourjois Velvet górują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten tusz L'oreal :) ciekawi mnie też paletka Wibo i podkład Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również muszę stworzyć sobie taką listę :) A ten tusz z L'oreala jest fantastyczny - polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta z Wibo niestety się u mnie nie sprawdziła, pisałam o niej ostatnio u siebie. Za to Rouge Edition Velvet - cudowności, cały czas czekam aż stworzą jakieś nowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno skorzystam z promocji na fluidy i tusze ;D trzeba zrobić zapasy .Super post ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 2 ostatnie linki w poście ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Także nie miałam healthy mix i chyba się na niego skuszę :) Ale na pewno nie w rossmannie, bo nienawidzę robic tam zakupy, a na takich promocjach, kiedy zawyżają ceny - w szczgólnosći :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze (nie)stety nie mam planów na tę promocję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa tusze mam i uważam ze Z lovely lepszy:) Rouge Edition mam dwa odcienie i po gruntownym przetestowaniu uważam że bije je na głowę najnowszy produkt od Golden Rose matte liquid lipstick. Te płynne maty są skandalicznie najlepsze! i kosztują 1/3 ceny REV:)Pomyśl nad nimi bo naprawdę warto:)Z promocji warta uwagi jest baza roświetlająca z Loreala Lumi zawierająca w swoim składzie płyn Andersena-kompleks cząsteczek odbijających światło. Tworzy piekną taflę. Mam mieszaną cerę i stosuję tą bazę na krem z Biodermy Sebium i potem podkład, efekt super:)Fajny jest też korektor w tubce z gąbką bardzo ciemny z Astor w kolorze Honey, super do konturowania na mokro przy jasnej cerze:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeejkuu :) strasznie dziekuje za cenne wskazowki :** bede miala to wszystko co napisalas na uwadze :)

      Usuń
  16. Wskazówki na samym końcu są genialne :D Na pewno przydadzą się nie jednej zakupoholiczce :D Zachęciłaś mnie do zakupu tego podkładu, który wymieniłaś na samym początku, ale to chętnie kupię już gdy dodasz recenzje, bo nie lubię kupować kotów w worku ;) A co do tuszu z Loreal, to poleciłabym Ci zapolować na Loreal Superstar, bo tusz z tego jest rewelacyjny <3 Już dawno nie miałam takich długich i niepsklejanych rzęs ;) Ma dwie końcówki, jedną z odżywką, drugą z tuszem i sprawdza się mega :) Polecam! :* I normalnie kosztuje ok. 30zł, więc o połowę taniej na pewno się opłaca go kupić ;) Ps. Pozwoliłam sobie dodać do znajomych :* Miłego dnia! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli uda mi sie zdobyc ten podklad healthy mix to napewno pojawi sie niedlugo recenzja !:)

      Usuń
  17. Rouge Edition Velvet bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tusz Curling Pump Up jest świetny, ale podczas promocji chyba się skuszę na ten tusz z Loreala ;) a rozświetlacz z Lovely mam i bardzo się z nim lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozświetlaczem z Lovely się nie rozczarujesz - to istna perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam na swojej liście tusz Loreal'a, zawsze kupuję go na promocji w cenie w okolicach 30 złotych, jest bardzo fajny, a jestem wymagająca. :p Kradnę do obserwowanych! :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba skuszę się na tusz Lovely. Muszę kupić jakiś eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  22. tusz z loreala kupię na pewno, bo moje opakowanie jest już na wykończeniu, a go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten tusz i rozświetlacz z Lovely i z czystym sumieniem polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tusz Lorea'l mam cały złoty, bardzo fajny jest :) Na promo mam krótką listę jedynie puder podkład może szminka, tuszy mam zapas z konkursów czy rozdań i prezentów ;) a żółty Lovely mi nie podpasował....

    OdpowiedzUsuń
  25. oooo podobny post mam w planie :D
    polecam Bourjois Healthy Mix-ja go uwielbiam latem,mam nadzieję że Ci się spodoba :) Ja tym razem planuję inny 'burżujek'-123 Perfect :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 123 też uwielbiam ale po połowie opakowania trochę przesuszyl mi cerę ale na wielkie wyjscia zawsze do niego wracam

      Usuń
  26. U mnie tusz z Lovely nie za dobrze się sprawdzał. Początkowo, co prawda dawał fajny efekt, ale zasechł po kilku użyciach...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też swoją liste tworzę kusi mnie nowy podkład rozswietlajacy z bourjois ale niestety nie ma testerów w rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też idę z listą, u mnie na blogu dziś też podobny post. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też idę z listą, u mnie na blogu dziś też podobny post. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka