sobota, 16 kwietnia 2016

#22 Zakupy w Golden Rose

Cześć Kochani :)

W moim życiu ostatnio bardzo dużo się dzieje. Te urzędy mnie wykończą. Dostałam się na staż tam gdzie chciałam i przede mną byłą kręta droga załatwiania formalności. Ale na szczęście w tym całym bałaganie udało mi się znaleźć chwilkę, aby odwiedzić  mój ulubiony sklep w CH Epi w Białej Podlaskiej- a mianowicie stoisko Golden Rose. Obsługuje tam bardzo sympatyczna Pani, która  świetnie potrafi doradzić i wie czego w danej chwili klient potrzebuje. Do tego zawsze jest uśmiechnięta i pomocna. Pomogła mi wybrać kolejne kolory moich ulubionych Matowych pomadek, kolejny śliczny kolor brokatowego eyelinera, itp.  Ale dość tego gadania. Na dole zamieszczę Wam foteczki co udało mi się kupić, a recenzje już niedługo. A tymczasem ja pędzę jak co sobota na wesele a Was zapraszam do poczytania i pooglądania dzisiejszego posta :))




Na początek skusiłam się na temperówkę, która urzekła mnie swoją prostotą oraz tym, że ma otwory na grube kredki. Jest fantastyczna. Jej cena to 5.90 zł



Nie mogło się obyć oczywiście bez moich ulubionych matowych szminek z serii Velvet Matt :) Wybrałam 2 skrajne kolory, ale oba przepiękne, numer 20 i 27. Niedługo szykuję napisać post o tych pomadkach :) Cena to 12.90zł





 Skoro wzięłam ukochane szminki, to nie mogło zabraknąć kredeczki. Tym razem okcień nr 11. Cena 13.50zł 
 




Na koniec coś dla oka :) z myślą o klientkach zakupiłam przepiękny eyeliner w głebokim kobaltowym kolorze mieniącym się na fioletowo.  Z tej serii mam jeszcze złoty kolor i jestem bardzo z niego zadowolona :) Myślę, że ten też bedzie się fajnie sprawdzał. Jego cena to 13.90zł




Miałyście któryś z tych produktów? Znacie? Używacie? Lubicie?:) Jestem bardzo ciekawa Waszych opini :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania, żeby być na bieżąco :)  

Trzymajcie się :)

Ewelina<3 

39 komentarzy :

  1. uwielbiam kosmetyki z golden rose a w szczególności te szminki matowe. mam już trzy i mam zamiar kupić jeszcze te nowe błyszczyki co wyszly :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zachwycają ich szminki i inne produkty do ust. Zachwycająca jakość, kolorystyka i cena.
      Piękne odcienie pomadek, ta ciemna w szczególności przypadła mi do gustu <3

      Usuń
  2. Ojej, tak to jest u nas w kraju, ale trzeba się w ciągu życia przyzwyczaić :D Moje serce skradły matowe szminki <3 Mam z Golden Rose czerwoną w kredce, ale nie matową i jest genialna <3 Używam jej dość często :) Mam nadzieję, że te szmineczki które kupiłaś też będą Ci dobrze służyć :* Miłego dnia! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kredek do ust mam 10 i uwielbiam do stosowania na co dzień :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na dzisiejszych klientkach dzisiaj byla gwiazdą :)

      Usuń
  5. Ja kosmetyki GR chyba zamówię przez internet,bo u mnie w sklepie jest okrojony wybór :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczescie jest wszystkooo co tylko dusza zapragnie :)

      Usuń
  6. ja nie znam osobiście tych kosmetyków hmm musze kiedyś je poszukać i się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz sprobowac a nie pozalujesz :)

      Usuń
  7. Zdecydowanie Crayon muszę nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio miałam pierwsze łupy w GR :)
    Tam można by przebimbać pół wypłaty xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ich produkty ale niestety eyeliner się u mnie nie sprawdził. Mam nadzieje że u Ciebie będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze w zlotym kolorze i sprawuje sie swietnie :) ten mam nadzieje ze tez taki bedzie :)

      Usuń
  10. Dziękuję za miłe słowa na moim blogu :)
    Zakupy możesz uznać za udane. Podoba mi się eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kuszą mnie ich produkty coraz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne kolorki szminek. dziekuje za obserwacje oczywiscie z przyjemnoscia rewanzuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podoba wpis oraz blog. Jest taki bardzo dziewczecy :) ciesze sie ze wlasnie tutaj trafilam na rzeczy golden rose ktore mi sie podobaja poniewaz od dawna planuje sobie zakupic cos z tej marki ale jakos nie moge sie zdecydowac :D dzieki tobie teraz juz wiem :) obserwuje http://sm4rowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wszystkie produkty z Gr jeszcze się nie rozcarowałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdraszczam matowych pomadek. Od dłuższego czasu czaję się na nie, ale nie mogę zdecydować się na konkretny kolor. Często przeglądam swatche tego produktu i coraz bardziej jestem skłonna ku chłodnym, naturalnym różom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej bierz wszystkie :) sa bardzo tanie a napewno sie przydadza :)

      Usuń
  16. Ich pomadka Velvet Matte jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wstyd się przyznać, ale GR znam tylko ze strony lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadki i kredki do ust GR są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że zakupy udane :) Jestem ciekawa jak odcień tej kredki nr 11 prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z miłą chęcią zostaje u Ciebie ;) uwielbiam Golden rose pod każdym pozorem , wszystko mają swietne

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię matowe pomadki tego producenta, swego czasu bardzo lubiłam też ich puder do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się skusiłam ostatnio na pomadkę w kredce, odcień nr 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam tą temperówkę, dwa razy i za każdym razem się popsiuła :( kredki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubie matowe pomadki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Asia z Bo Włos Ma Swój Głos:
    Hej ;) Uwielbiam te matowe pomadki w kredce z GR ;) Mam nawet ten sam kolor!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć. A czy to stoisko tam nadal jest? I gdzie ono było bo ja go nie pamiętam..

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka