piątek, 25 marca 2016

#6 20 faktów o mnie :)

Cześć Kochani :)
7 rano ja nie mogę spać i myślę. Myślę nad tym co Was może zaciekawić na moim profilu. I chyba znalazłam prosty sposób abyście poznali mnie bliżej.
Zainspirowana roznymi blogami znalazłam bardzo fajny temat na post. Na bloggerze jestem od niedawna, nie znacie mnie dobrze tak samo jak Was nie znam. To naklonilo mnie do sklejenia kilku istotnich i prawie nieistotnych faktów o mnie :)

20 faktów o mnie
1. Mam na imię Ewelina, mam prawie 23 lata- obchodze urodziny 28 grudnia :) Pochodzę z małej miejscowości niedaleko Białej Podlaskiej.
2. Jestem świeżo upieczonym inżynierem budownictwa, aktualnie nie zamierzam iść dalej na studia, bo jakoś nie widzę się na budowie :)


3. Ponad rok jestem szczęśliwie zakochana, czuję, że znalazłam mojego wymarzonego Księcia z bajki :)


4. Od 3 lat mam własne auto- audi a4, prawo jazdy zdałam za 1 razem :) Z samochodu mogłabym nie wychodzić. Uwielbiam prowadzić :) 






5.  Śpiewam w zespole muzycznym Qantes. Gramy na weselach, festynach, imprezach okolicznościowych.
W ciągu 3 lat zaprzyjaźniłam się z cudownymi ludzmi- moimi kolegami z zespołu. 


6. Gdy nadchodzi czas świąteczny bardzo lubię dekorować mój dom, pokój. Kocham ubierać choinkę


 7. W wolnej chwili lubię z moimi siostrami grać w  gry planszowe, a szczególnie w Monopol :) 





8.  Mam 2 psy, a dokładniej 2 suczki. Wabią się Ksanta i Lajla :) Nie wyobrazam sobie powrotu do domu bez ich przywitania. :) Na zdjęciu Ksanta


9. Ostatnio odkryłąm w sobie kulinarny potencjał. Gotuje, piekę, ogólnie full wypas. Moim popisowym daniem jest Makaron z kurczakiem w sosie szpinakowo-serowym. Mmmm palce lizać :)
10. Jestem bardzo wysoka jak na dziewczynę bo mam 174cm wzrostu :)
11. Nie należę do grona szczupłych dziewczyn, jestem po prostu "puszysta" , ale dzięki mojemu chłopakowi walczę z moją wagą. Nauczyłam się kręcić hula hopem :) 
12. Jestem uzależniona od mojego telefonu, ale tak dokladniej od internetu. Ciągle przeglądam co się dzieje w sieci. 
13.  Strasznie nie lubię myć i suszyć włosów.  Często jak mi się nie chce ich myć używam suchego szamponu- Mój ulubiony to Batiste:) 
14. W liceum uczyłam się hiszpańskiego, chciałabym powrócić do tych lekcji i biegle mówić w tym języku :)
15. W przyszłości planuję pójść do szkoły kosmetycznej. Moim marzeniem jest pójście do szkoły Pro Makeup Academy w Warszawie :) 
16. Jestem zdolna, ale leniwa- tak mówią o mnie znajomi i rodzina :) chyba coś w tym jest.
17. Nie cierpie sprzątać w samochodzie i odkurzać. Irytuję się wykonując te czynności :)
18.  Bardzo lubię oglądać Bollywood, ciekawi mnie kultura hinduska i chciałabym kiedyś odwiedzić Indie :) 
19. Gdy byłam młodsza dużo czasu spędzałam na graniu w gry komputerowe. Szczególnie w Counter-Strike'a 1.6 
20. Niebieski to mój ulubiony kolor :) 


To były fakty o mnie :) Chętnie poczytam jakieś informacje o Was :) napiszcie na dole 3 fakty o sobie 



Zapraszam do obserwacji mojego bloga. Każdy komentarz sprawia mi wielką radość. 

Trzymajcice się ciepło:)

Ewelina<3

7 komentarzy :

  1. oj ja z kolei zdałam za 6 razem prawko i od tego czasu w aucie nie siedziałam jako kierowca... panicznie się boję ;/
    dzięki za komentarz na blogu :D pisałaś, że miło by Ci było gdybym także zaobserwowała Ciebie :D Tylko, że ja już Cię obserwuję :D [zobacz obserwatorów bez avatarka]. Miłego dnia!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nice blog,
    I follow you now via gfc.
    hope, you'll follow back.
    xoxo

    http://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. A po inżynierii budownictwa gdzie możesz pracować ;P? i czy to trudny kierunek?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie sprawdzalam bo jakos przestalo mnie to interesowac :) teraz pracuje przy kosmetykach czyli robie to co lubie:)

      Usuń
  4. Gratuluje osiągnięcia na studiach :O!! Ważne, że robisz to co kochasz/lubisz :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post,ciekawy pomysl na przedstawienie siebie.pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka