środa, 23 marca 2016

#4 Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty :)

Cześć Kochani :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym makijażem wiosennym. Tym razem stawiam na połączenie różnych kolorów :) Wiem, że pewnie już wiele razy widzieliście podobne połączenia, jednakże ja postanowiłam zrobić to po swojemu. W dzisiejszym looku używałam głównie produktów firmy KOBO, ale również innych kosmetyków. Mam nadzieję, że podobają się Wam makijaże Krok po kroku, sama bardzo je lubie oglądać dlatego też je tworzę:) 
Ale dość już tego zbędnego gadania :) Mój ścisły umysł nie potrafi tworzyć pięknych , i wyszukanych zdań, przejdę więc do rzeczy :) 





- w wewnętrznym kąciku nakładam piękny matowy żółty cień z firmy KOBO o nr 146 Neon Yellow




- na środek powieki nakładam kolejny cień KOBO tym razem 150 Neon Lime i blenduje go z żółtym cieniem



- w zewnętrznym kąciku wylądował piękny kobaltowy cień z paletki My Secret  o nazwie Revolt Against the nude i rozcieram z zielenią



- Załamanie powieki blenduje do góry ślicznym miętowo-błękitnym cieniem z tej samej paletki od My secret.


- Dolną powiekę najpierw podkreślam czarną kredką od firmy Lancome o nr 01 Noir i  rozcieram ją kobaltowym cieniem, dodatkowo na wewnętrzny kącik nakładam pomarańczowy cień z tej samej paletki My Secret.



- Na koniec rysuję cieńką kreskę eyelinerem Wibo- Dark Black i tuszuję rzęsy moim ulubionym tuszem od firmy MUSE cosmetics- Erato



I GOTOWE





- A tak makijaż prezentuje się w pełnej okazałości :)



Lista użytych kosmetyków:
OCZY
  • paletka My Secret- Revolt against the nude
  • cienie KOBO- nr 146 i 150 
  • kredka- Lancome- Le crayon khol 01 Noir
  • eyeliner- Wibo- Deep Black
  • tusz- MUSE cosmetics- ERATO
BRWI
  •  Makeup Revolution-Paleta Flawless Matte Ultra Eyeshadows-cień Charcoal
TWARZ
  • podkład: Catrice- Nude Illusion 015 Nude Vanilla
  • puder: Paese- puder bambusowy z jedwabiem 
  • korektor- Catrice- Camouflage cream 010
  • bronzer- the Balm- Bahama Mama
  • róż- FM Group- American Pink 
  • Rozświetlacz- Wibo- Diamond Illuminator
USTA
  • Maybelline- 914 Vibrant Mandarin 




Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu i może kiedyś też zrobicie swoją wersje :) 
Bardzo chętnie dowiem się jaki jest Wasz ulubiony wiosenny look :) Wstawiajcie linki chętnie popatrzę co Wy tworzycie na swoich pięknych buziach :)  

Trzymajcie się :) 

Ewelina <3


PS. Zachęcam do komentowania :) Każdy komentarz daje mi dużo radości :)  Zapraszam również do obserwowania mojego bloga :) Odwdzieczam się:)

17 komentarzy :

  1. Bomba ale raczej nie moje kolorki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny Makijaż Siostrooo!:) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż! W życiu bym takiego nie wykonała :(!!!
    dodaję do obserwowanych :) i było by mi baaaaaardzo miło, gdybyś zaobserwowała również mnie! :*
    miłego wieczoru!!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rownież obserwuję i dziekuje za mile slowa :)

      Usuń
  4. Śliczne wiosenne kolorki
    Świetny makijaż
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Obserwuje i zapraszam do obserwacji :)

      Usuń
  5. Ahhh piekności! Zazdroszcze talentu :O


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo wyczarowałaś :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oblędnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow! Niczym rajski ptak! Jak wiosennie i świeżo :) Zazdroszczę talentu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. masz talent! Pięknota:) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie intensywne kolory w makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne kolorkki ale wole takie na paznokciach,na oczach wole klasykę,najbardziej szarosci

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka