środa, 22 czerwca 2016

#39 Makijaże klientek 2

Cześć Kochani:)

Na wstępie chciałabym bardzo przeprosić za moją nieobecność na blogu. W moim życiu ostatnio bardzo dużo się dzieje i ciężko jest mi znaleść na cokolwiek czas, a tymbardziej na pisanie postów.
Co sobota mam jednak bardzo dużo pracy przy klientkach, które chciałabym Wam pokazać.

Zestawienie  makijaży z ostatnich kilku tygodni mojej nieobecności na blogu. 














Koniecznie dajcie znać, który makijaż podoba Wam się najbardziej :) 
Czekam na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam :) 

Ewelina <3

19 komentarzy :

  1. ten ostatni jest najlepszy. mam też wrażenie, że większość brwi nie pasuje, jakieś takie dziwne, nienaturalne;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój faworyt to również ostatni - jest boski! <3 :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwójeczka i ostatnia według mnie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 2 najbardziej mi się podoba. Dziewczyna ma fenomenalny brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i trzeci dla mnie najlepszy <3 Ale wszystkie kobiety i ich make up ma cos w sobie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie jakby niektóre były do siebie bardzo podobne, ale i tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne makijaże <3 szczególnie podoba mi się 3 i ostatni, piękne kolorki :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie makijaże przepiękne,
    jestem pod wrażeniem
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! zwłaszcza te rzęsy, wow!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Untuk mendapatkan info lengkap tentang agen judi terpercaya yang ada di indonesia, kunjungi situs yang ada dibawah ini.

    infopendek
    infojitu
    cheatpasti
    situspanas

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka