środa, 22 czerwca 2016

#39 Makijaże klientek 2

Cześć Kochani:)

Na wstępie chciałabym bardzo przeprosić za moją nieobecność na blogu. W moim życiu ostatnio bardzo dużo się dzieje i ciężko jest mi znaleść na cokolwiek czas, a tymbardziej na pisanie postów.
Co sobota mam jednak bardzo dużo pracy przy klientkach, które chciałabym Wam pokazać.

Zestawienie  makijaży z ostatnich kilku tygodni mojej nieobecności na blogu. 














Koniecznie dajcie znać, który makijaż podoba Wam się najbardziej :) 
Czekam na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam :) 

Ewelina <3

15 komentarzy :

  1. ten ostatni jest najlepszy. mam też wrażenie, że większość brwi nie pasuje, jakieś takie dziwne, nienaturalne;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój faworyt to również ostatni - jest boski! <3 :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwójeczka i ostatnia według mnie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 2 najbardziej mi się podoba. Dziewczyna ma fenomenalny brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i trzeci dla mnie najlepszy <3 Ale wszystkie kobiety i ich make up ma cos w sobie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie jakby niektóre były do siebie bardzo podobne, ale i tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne makijaże <3 szczególnie podoba mi się 3 i ostatni, piękne kolorki :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie makijaże przepiękne,
    jestem pod wrażeniem
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne! zwłaszcza te rzęsy, wow!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka