wtorek, 22 marca 2016

#3 Recenzja Tuszu firmy MUSE cosmetics- Erato

Cześć :) 
Jak się czujecie w tym pięknym wiosennym dniu, szkoda że nie mogę powiedzieć słonecznym :)
Jakiś czas temu wygrałam na Facebooku konkurs, w którym do wygrania były 3 zestawy od firmy MUSE cosmetics. Udało mi się zdobyć tusz z serii Erato z wymiennymi szczoteczkami.

Używam tego tuszu codziennie od ponad miesiąca i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Nigdy nie przypuszczałam, że codzienne stosowanie maskary może poprawić stan i kondycje moich rzęs.

Producent obiecuje nam, że ten tusz będzie podkręcał, wydłużał, pogrubiał, nadawał niesamowitą czerń rzęsom, jak również to, że rzęsy będą mocniejsze. Postanowiłam, że dam mu szansę i sprawdzę czy u mnie zauważe takie efekty.

Tak przedstawia się ta maskara razem z dodatkowymi szczoteczkami. Ja korzystałam tylko z jednej, pozostałe służyły mi do rozczesywania brwi.


Moja ulubiona szczoteczka. Sylikonowa z tradycyjnymi włoskami.  


Po miesięcznym stosowaniu tego tuszu mogę stwierdzić, że u mnie egzamin zdał na 4+.

Co mogę o nim powiedzieć:
  • pięknie wydłuża rzęsy
  • pogrubia je 
  • ładnie rozczesuje
  • odżywia i wzmacnia 
  • nie podrażnia, bo jest hipoalergiczny
Minus to niestety cena bo za 8ml trzeba zapłacić 98zł, dlatego też cieszę się, że miałam okazje go przetestować za darmo. Chętnie przetestuje kolejne tusze z tej firmy.

Poniżej przedstawiam Wam jak wyglądają rzęsy po miesięcznym stosowaniu tej maskary i dla porównania stan moich rzęs z przed miesiąca




- rzęsy pomalowane 1 warstwą tuszu





- rzęsy pomalowane 2 warstwami tuszu

















-moje rzęsy przed stosowaniem tuszu Erato
Według mnie różnica jest diametralna. Polecam każdemu z czystym sercem i sumieniem ten tusz :) na pewno się nie zawiedziecie :) 

Tusz MUSE Erato możecie znaleźć tutaj KLIK
Jak również możecie zobaczyć co o nim sądzą inni na ich Facebooku KLIK

10 komentarzy :

  1. znaleźć nie znaleść

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post ;) Bardzo ciężko znaleźć mi dobry tusz do rzęs :/

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga http://bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :D Nwm czy to zasługa tuszu... ale rzęsy masz powalajace :D
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje, mam nadzieję na maly rewanz :)

      Usuń
    2. Ja też :D Zawsze dotrzymuję słowa.

      Usuń
  4. Hello lovely!
    I love your blog, great looks! Would you like us to follow eachother? I just started following you on GFC #8 please follow back! Let's keep in touch & support eachother :-) Have a nice day, greetings from Italy, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie efekt na rzęsach :) !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wizytę u mnie :)
    Obserwuję już Twojego bloga, bo jest super!
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka